Grattis kungen!

Hurra hurra hurra!

Tips till alla forskare och nyfikna i världen! Kom på vad det är för jox med fullmåne. Kanske ligger världens alla religiösa och existensiella problem där. För nåt jädra mysko är det. Jag anser mig själv vara en extraordinär sovare. Jag har talang när det kommer till att somna snabbt och sova hela natten. Sen bestämmer sig någonting i himlen för att ändra på sig och huxflux drömmer jag mardrömmar flera nätter i rad och sover som en kratta. Och det är inte en slump. En slump är tillfällig. Ibland. Fullmånefenomenet är återkommande.
Den som kommer med ett logiskt svar bjuds på glass!


dessutom, Grattis Umeå till tidernas tråkigaste valborgsväder!

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0