likasamma & besvikelse.

Det har varit mycket grammatikdiskussioner på sistone.
Vad är det för skillnad på lika och samma? Egentligen.
Lika, samma. Same same.

Vi kom fram till att samma aldrig kan vara mer än en sak. Men vem vet om vi har rätt. Vägen dit var dock invecklad och genomtänkt, så kanske kanske. Och vad heter det om det inte är samma. Osamma?

Och hur böjs få. Få som i några/inte så många. Få, färre, och sen då?


Dagens besvikelse.. sverige!
fördetförsta det snöade lite idag.
Jag hade tillochmed deklarerat vår på bloggen.
fördetandra musikalen chicago ska sättas upp i Sverige.
Jag fullkomligt älskar Chicago. Det bästa från alla världar.
Musik, dans, lite mord, Cathrina Z-J, Richard Gere.. MEN, och här kommer Sverige in!
Richard Gere's roll går till CLAES MALMBERG. Jag dog.
Har rollbesättarna sett Chicago? Jag dör lite till innuti.


Jag behöver återhämta mig från chocken och besvikelsen.
Claes Malmberg. Det är inte okej. Inte på nåt sätt och vis okej.
Jag menar.. Richard Gere.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0