Murphy's.

Lagen om alltings jävlighet.
Lite vidskeplighetens peppar peppar, ta i trä fast i modern version.
Igår sa jag att jag klarat mig bra från sjukdomar och förkylningar i år.
Det ska man aldrig säga högt! Det slår tillbaka fortare än man tror.

Så idag har jag en säck med stenar i huvudet och ett rivjärn i halsen. Självklart.
Dock inte feber så jag pallrade mig iväg till skolan ändå.

Slutsatsen av detta, summan av kardemumman (som kan vara ett av de fulaste talesätt som finns!) måste vara att ju mer negativ inställning man har till livet, desto bättre borde man må. I alla fall fysiskt om Murphy nu finns. Vilken galet tråkig tanke. Då är jag hellre sjuk lite då och då.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0