Spexjox och lite söndagsångest

Somliga är på Bounce i Globen.
Jag är på Umespexet på Sagateatern.

Så, Umespexet 2010, sammanfattning:
Sångmässigt, bra!
Roligheter, sådär men ändå över förväntan.
Skådespeleri, med undantag väldigt bra.
Story, njaa..
Dansen, katastrof och då är det inte en överdrift.

Nu är jag sådär tråkig och låter bitter och negativ, men det var faktiskt bara sådär.
Det må kanske vara min humor som är fel. Umespexet får två av fem toasters.

Men det var trevligt sällskap och det är aldrig fel!



Hela helgen har jag intensivt försökt att undvika tanken på att jag borde borde borde vara på Bounce i Stockholm och liksom intalat mig att det finns skäl att vara hemma. Ekonomiska. Tidsmässiga. Ja, egentligen att allt talar emot. Inser dock att jag kommer ångra det här länge. 


JAG VILL DANSA!

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0