Vaiodöd.

Idag har alla som heter Liv namnsdag. Grattis.
Det tyckte min dator var en bra dag att dö på.

Imorgon ska 15 sidor rapport om rationalistisk/expressionistisk arkitektur lämnas in!
Jag var nästan färdig.

Tur i oturen: jag gjorde en back-up på alla bilder och sånt förra veckan!
Tur i oturen 2: Ungefär 8 av sidorna finns på mamma och pappas dator.
Tur i oturen 3: Garantin går ut i maj.
Tur i oturen 4: Jag är i Söderhamn, och kan alltså lämna in den direkt.

Helt illa är det inte ändå.


Så, idag ska jag hinna med:
Sju sidor rapport
Second Hand/Loppis-runda
Lämna in datorn
Träffa Frida på fika
Fira sis' som fyllt nästan-30
Byta till sommardäck
Hämta saker i förråd och packa bilen med nödvändigheter
Hälsa på mormor

och sen ikväll, förhoppningsvis mysa med Rut och familjen.



KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0