Hej Umeå! (ett fördriva-tiden-inlägg deluxe)

Hej björkarnas stad, som för övrigt inte har sådär vansinnigt mycket björkar!
Så var sommaren slut. Plötsligt. Jag sitter i nypyntad lägenhet. Ensam.
De flesta i en buss på väg upp. Jonas på fest och Klara i Stockholm. 

Så, vad gör man då en lördag kväll?
Hittills har jag:
storhandlat
städat skafferiet
slökollat nåt dansprogram på fyran
druckit en halvliter kaffe
bytt gardiner

Nu är jag måttligt uttråkad. Redan.


Vet ni höjden av förnedring i trafiken?
Att bli omkörd av en Ford Ka i uppförsbacke.

You, me & Dupree går på tv. Inser precis att jag nog inte sett någon film med Kate Hudson förut. I och för sig är jag inte känd för att ha sett speciellt många filmer. Inga alls. Kanske. Eller jo, men det är inte superdupermånga som är värda att komma ihåg. Och nog ingen med Kate som sagt. Jag gillar henne, so far. In i första reklampausen iallafall..







KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0