Politik och sånt.

Ja, 2010. Året för politisk allmänbildning.
Nu har jag gjort en himla massa test på varierande tidningars hemsidor.



Nog har jag misstänkt länge att jag kommer rösta rött, men det här är ju lite löjligt.
Och ganska så lätt att tolka. Men samtidigt så svårt att förstå..
I nästan alla dessa test ligger jag allra längst från Moderaterna, som trots allt är Sveriges största parti.
Jag tänker lite: hur går det till? Vem röstar på dom?







Miljöpartiet, miljöpartiet, socialdemokraterna.
Nog blev det lite klarare ändå.



KOMMENTARER


Namn: Malin

Vart har du gjort testerna? Jag har inte en aning om vad jag ska rösta på, inte ens en liten aning. Vet inte ens vad alla står för. Vet du någon bra sida man kan läsa om alla om? Tycker ingen borde rösta blankt.. man måste vara påverka för att sedan kunna säga om man är nöjd eller missnöjd.

2010-08-31 @ 22:54:04

URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0