Sånt jag längtar efter nu...

En liten önskelista:


Lägenhet med badkar
Så galet underskattat

Alla mina Umeå-pinglor
Bonde söker fru-kvällar
Scones, te och fredagspubar
After work och allt annat med det
bästa umgänget man bara
kan tänka sig!

Leverans av nya vänsterlinser
Huvudvärk är jobbigt

Att inte behöva vakna ensam varje morgon

Latsemester
Paraplydrinkar vid poolen
Massa böcker under parasoll
Bara vara för ett tag

Skräpmat
Pizza, chips och dip
Strips och räksallad
You name it!

Spela basket

Supersjuankvällar
Och/eller sing star

Massage
På riktigt med olja och musik
och någon som verkligen verkligen kan

Ny mobiltelefon
Verkligheten hinner ikapp, haha
Det börjar bli dags nu
Minst sagt.

Alla som blev kvar här eller någon annanstans
Söderhamn, Stockholm, Gävle och överallt
Jag längtar efter er!
Även om det inte alltid kanske märks

Dansbarnen
och skraplyckan med det


KOMMENTARER


Namn: hannis

på min längta efter lista finns du!

2010-08-11 @ 00:19:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0