Nödvändigheter

Att flytta får en att tänka över en hel del saker (i bokstavlig mening).
En insikt är den om sakers nödvändighet, saker man helst inte vill vara utan:

1. Skruvdragare
Guld värd oftare än man tror.
En solklar investering.

2. Limpistol
Det är lite som om man kan kategorisera livet i
"livet innan limpistolen" samt "efter".
Revolutionerande.


3. Köksutrymme
Sinnes vad handikappad man blir utan utrymme.
Bildbevis läggs upp senare.

och 4. Internet
Jag vet inte om internet i sig är en björntjänst om man tänker efter
men det är lite skrämmande att inse vad beroende man är av en
annan värld. Och då allting alltid krånglar så är jag utan i minst tre veckor till.


Idag ska jag börja mitt nya liv.
Igen.

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0