Tankar om snö

Snön får av mig, den enväldige juryn, fem toasters av fem!

Förutom slask (som inte är snö i egentlig mening) så finns det inga direkta nackdelar med snö.
Jag älskar att bo i ett geografiskt område där det faktiskt är en vit vinter. Pudersnö pudersnööö!


Och annars då?
Igår var ingen vanlig dag. Nej, för igår var det min födelsedag. Hurra hurra hurra!
Äntligen the big two o. Eller äntligen och äntligen. Jag har inte bråttom.
Hade i alla fall en fantastisk kväll med fantastiska människor.
Vilken tur jag har att alla runt omkring mig är så bra!

Arkitekturmänniskorna plus Jonas får också fem toasters av fem!


KOMMENTARER


Namn: klarie

sötkarin, du får också fem av fem toasts, så där lite gyllenbruna och perfekt rostade!

2010-01-29 @ 00:50:06

Namn: Pylvie

... och med marmelad och ost på, som smälter sådär gott så att man aldrig vill sluta äta!

2010-01-29 @ 23:12:59

Namn: Pylvie

...med marmelad och ost på, som smälter sådär gott så att man aldrig vill sluta äta!

2010-01-29 @ 23:14:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0