Bloggen goes. Resedagbok!

Tonight's the night.
05:05 går det en buss till Gävle, tåg till Stockholm, tåg till Nyköping, buss till Skavsta, flyg till Paris Beauvais, buss till Paris. Någon gång på eftermiddagen är vi framme på Hotel de la Comete och sen är planen för kvällen Montmartre.

10 juni åker vi till Nice och Hotel Locarno. Fyra nätter på Franska Rivieran och sen vet ingen säkert vad som händer. Förhoppningsvis finns det internet även i övriga Europa så jag kan uppdatera lite då och då.

23 juni går flyget hem från Berlin. Så mycket vet jag i alla fall!


KOMMENTARER


Namn: Hannis

ha det underbart vännen! när du kommer hem vill jag veta allt! pusspuss!

2010-06-07 @ 18:50:10

Namn: Stina Lisa

HEj!

Min karl är i Nice samtidigt som dig tror jag:) När du kommer hem får du höra av dig!

Ha så roligt!

2010-06-09 @ 17:21:27

Namn: Pylv

Ha nu en helt fruktansvärt härlig resa! Ta hand om varandra och myyyys så mycket ni bara orkar. Ses någonstans mellan Dalarna, Gästrikland och Hellsingland när ni landat i Sveirge sen. :) Puss puss!

2010-06-09 @ 17:48:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0