Etapp 1: Paris, Monaco & Nice

Tjillevipp!

Nu var det dags for en uppdatering, och eftersom vadret inte riktigt tillater nagon vidare solning idag sa har vi nu trettio minuter pa ett internetcafe i Nice. (Att skriva pa franskt tangentbord ar svart!!).

Forst, Paris!
Paris var regnigt och mulet och gratt. Sjukt trist att vi lyckades pricka in sa trakiga dagar att vara dar, men inget ont som inte har nagot gott med sig. Lite turister! Skont! Overlag sa maste jag erkanna att jag ar lita besviken pa Paris, kanske har med vadret att gora, men det har att Paris skulle vara "stadernas stad" sag jag inte sa mycket av. Jag gillade Paris, jag alskade det kanske inte. Hur som helst gjorde vi den klassiska turistrundan. Triumfbagen, Eiffeltornet (som man inte fick aka upp i hela vagen pga vadret), Louvren, Notre Dame. Been there, done that! Tack Klara kara van for alla tipsen!

Sen akte vi till Nice. Har kan man prata om "stadernas stad". Nice ar fantastiskt. Stad och strand. Jag har brant mig och ar rod som en krabba!

Vi har aven vart en svang i Monaco. Monaco ar coolt! Pa alla satt och vis.
Nu maste jag tyvarr sluta och borja kolla efter hostels i Pisa, dit vi aker imorgon!
Det kommer mer sen. Och MASSA bilder!

Jag saknar er alla hemma!

So long!


KOMMENTARER


Namn: Pylvili

Äntligen uppdatering, jag har väntat!

Sjukt synd att ni inte fick solen med er till Paris. Jag har bara vart där en gång, i strålande sol, och det var nog en av mina skönaste resor någonsin. (tänker jag närmre på det kanske det inte stämmer, men en jäääkligt härlig iaf...:P ) Men fortsätt att njuta och ta hand om varandra. Tänk inte på mig som om 13 minuter har lovat mig själv att sätta igång med Hong Kong-projektet, lova det.. :) Puss Puss och hälsa Jonas.

2010-06-13 @ 14:18:49

Namn: Pappa

Gick det inte att komma upp i Ej-fel-tornet?

2010-06-14 @ 23:37:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0