en himla massa tankar


1. Om fem dagar ska jag hem till den här skönheten.
Hemlängtan har otvivelaktigen börjat sätta in och på sistone har jag mest varit lite besviken på mig själv. Eller egentligen arg på hela situationen att jag är här och alla är så långt bort och samtidigt är allt så bra här. Det finns inte tid att vara på alla ställen jag vill vara. Men Rut är bara såhär liten nu och jag kommer missa allting och det gör mig besviken. Och ledsen. Och lite arg. På situationen som sagt. Och på tiden. Tiden som inte finns.

Men som sagt, fem dagar. Fem dagar sen Söderhamn sen Finland sen Umeå igen. Våren ser ljus ut.

2. Jag är omringad av världens bästa människor. Det är inte ett påstående, det är ett konstaterande. Ni vet vilka ni är och ni är fantastiska.

3. Jag älskar Lily Allen! Också ett konstaterande. Också fantastisk.

4. Unna-sig-tips: Aprikoshalvor och mangosorbet. Himmelriket i min mun!

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0