Idag älskar jag kvällstidningar.

Ett utdrag av dagens rubriker på aftonbladet.se:
den exakta rubriken och underrubriken 2010-03-02.

Pamelas sexiga reklam förbjuden
Dränks i mjölk.

Vad är det vi ser?
Lady GaGa överraskar i 'vanlig' klänning.

"Nedtrampad av Beyonces livvakt"
Modeeliten skvallrar.

Tio sjuka sätt folk har dött på
Och det sjukaste sättet var...

Världens knäppaste hotell.
Bo i en kran, ett avloppsrör - eller ett indiantält.

Bevisat: Otrogna män är korkade
En vetenskaplig undersökning visar att trogna män har högra IQ.

50 cent stämd för sexvideo
Redigerade in sig själv.

SVT: Vi låter bli att filma Annas fötter

"Jag blir stoppad av polisen fem gånger i veckan"
Björn Ranelid om ångesten, kändisskapet, lögnerna.

Här blir "kläm-och känndejten" en succé.

Johan: "Jag är för tjock för fängelse"

"Hallå, jag är inte död än"
Orolig för att begravas levande? Nu finns lyxkistan - med telefon på insidan av locket.

Missfall kan bli kriminellt i USA
Nytt lagförslag igenom i delstaten Utah - nu ska missfallsdrabbade kvinnor kunna åtalas för mord.



OCH DET HÄR ÄR BARA IDAG! OCH BARA EN TIDNING!
Jag blir så mörkrädd.
Ajojajaj..

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0