Livet efter Os

Då var denna himmelska högtid slut.
SVT är aningens mindre intressant, och Telia blev plötsligt ännu segare med leveransen av alla våra medier.
Men nu är det hög tid (observera ordvitsen!) att sätta igång på allvar med träningen igen. Äntligen.

Det är intressant och sjukt fascinerande om man sätter sig in i det här med att träna respektive inte. Träning är väldigt mycket en vanesak. Ju mer desto hellre. För tillfället är i fasen då träning inte blivit än vana än, och således fortfarande har något slags tungt mörker över sig. Och jag som älskar att träna. Jag lever ju för att träna. Men kroppen glömmer fort. Hög tid (igen, jag är ON FIRE idag!) att påminna den!

Jag börjar med Djupvattenträning med Klara ikväll.
Tantgympa eller inte. Fantastiskt med vatten. Fantastiskt med bastu.
Och fantastiskt med Klara. Heja oss.

Nyss: sushi
Ännu mer nyss: vitchokladpannacotta

Nu:
koma.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0