Blod och bergarter.

Igår tog jag äntligen tag i saken och besökte blodbussen. Visserligen bara för att ta blodprover för att se om jag ens kan bli blodgivare, men ändå. Jag insåg att då det här med obligatorisk blodgivning för alla med möjlighet är en av mina diktatorspunkter så bör jag faktiskt ta tag i mig själv först. Mamma ringde senare på kvällen och undrade om jag hade båda njurarna kvar. Men en sak i taget. Var sak har sin plats. Imorgon är en annan dag. Nej, nu blev det fel. Nåja.

Sconeskväll, bonde-upptakt och Maria Montazami med galet bra människor igårkväll.
Fem av fem toasters!

Nu är jag tillbaka på gymnasiet och geografin. Letar information om bergarter kring Umeå och en femtio mils radie. Vet inte riktigt varför, men jag tänker att det kanske har ett syfte ändå. Även om man inte riktigt förstår. Det är lite så med det mesta på den här utbildningen. Man kanske inte riktigt ska förstå. Jag hoppas på det..

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0