Bowlarama.

Söndagsbowling med Klara och Johan - helt klart en hit!
Många glädjeskutt. Klara är tveklöst dagens överraskning.
Vilken talang! Vilken stjärna!

Det är ju valår i år. Politik har i tjugo år varit lite av en gråzon för mig. Jag har vaga minnesbilder av någon form av diagramritning och parallelldragning till bönder och präster och långttillbakaitiden som gjordes någon gång under gymnasietiden. Min familj är fantastisk på alla sätt och vis, men vi är inte speciellt politiska av oss (vilket nog underlättar en del då vi redan är väldigt högljudda och.. annorlunda. Politik hade vart ännu en sak att tvista om.) Men som sagt, valår! Jag ska rösta för första gången och har fått för mig att jag ska sätta mig in i det här.

De närmaste månaderna kommer därför bloggen att vara en salig blandning av måbrainspiration slash uppsamling av tankar inför valet. Lite så man har nåt att se tillbaka på när september kommer.
Till exempel, idag har jag läst att rödgröna blocket vill höja alkohol- och tobaksskatten. Stort plus till dom i den frågan! Det är tillochmed en av mina det-här-ska-jag-göra-när-jag-blir-diktator-punkter.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0