trött tjej, hej!

Det är ansträngande att alltid ligga på topp! Så nu har jag haft två jättelata veckor. Förra veckan fikade jag och Hanna (med varierande övrigt sällskap!) inte mindre än fyra gånger och åt god middag två. Det var en bra vecka. Synd att absolut nada blev gjort vad gäller projektet.

Förra veckans tips på vardagslyx (dock var det i detta fallet lördagslyx, men ändå!):
Aningens mörkt rostbröd.
Honung.
Getost.
Valnötter.
Ruccola.

1. skär bort kanter på brödet, ringla över lite honung.
2. rosta lätt i ugnen.
3. lägg på skivor av getost och ringla över mer honung.
4. in i ugnen tills osten börjar smälta.
5. ta ut, lägg på valnötter och sallad och njuuut!




Igår hade jag danslektion med pinglorna i klassen. Vilka stjärnor!
Att bara ha varit i en dansstudio igen är något jag kommer leva på länge.

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0