Vitlöksbröd från himmelen & Kelda-soppor!

Soppa och bröd är frekvent förekommande middagsmat i vårt hem.
Billigt, gott och snabbt. Idag lyckades jag dessutom med de godaste vitlöksbröden någonsin!
Mmmhm..

Jag tycker såhär! Har man kunskap andra kan ha nytta av så ska man dela med sig av den!
Jag råkar kunna mycket om Keldas sortiment av soppor, so here it is! I bokstavsordning!

Fisk-ochskaldjur - Både min och Jonas favorit. God med räkor och extra dill.
Karibisk - smakar lite som att äta currysås. Går säkert bra i grytor.
Mild Tomat - smakar som tomat.
Orientalisk - min nyaste upptäckt! Fantastisk! God att doppa bröd i.
Skogssvamp - är nog den enda jag inte smakat. Nästa gång!
Sparris - jättejättejättegod. Smakar precis som en sparrissoppa ska smaka.
SpicyThai - lite för stark för mig. Men god att göra nudelsoppa av.
ToscanskTomat - med grönsaksbitar. Plus för det. I övrigt, inte spektakulär men helt okej.

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0