en två tre dagar lycka.

Efter en fantastisk helg har halva vardagsdelen av veckan fortsatt på samma nivå.
Vi har haft måndagspyjamasparty hos Junvik. Heleftermiddagspromenad med fika och spontanshopping/spelkväll och idag bibliotekshäng (som en riktig student!) och premiären av Harry Potter följt av obligatorisk onsdagkväll - Bonde. Och aktiviteter med sådan kvalitet sen! Mys med tacos, marängsvisch och Madicken. Harry Potter - gå och se. Åh. Det är så bra. Och då är jag ändå tokkritisk mot filmerna. Men godkänt, med beröm! Och dessutom skymningshångel, årets första, i Bonde. Alltså. 


Umeå på bra humör!


OCH NU TILL DET VIKTIGASTE. Livets viktigaste.
Eller, kanske inte livets, men en livskvalitetshöjare!



Konsumtionssamhället på sin spets. Ett finansiellt jättejippo. Jag vet allt det där.
Jag älskar julen ändå. Och jag startar från och med nu.



och på lördag ska vi ha juldag. Jag njuter så länge livet håller sig här uppe.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0