Hemma bra men hemma bäst!

Nyhet nummer ett:
Grattis mig själv och Jonas till lägehet Öst på Stan från och med första januari!
Grattis oss för att vi slipper mannen på våningen under, kylan och allt annat skräp.

Nyhet nummer två:
Grattis Söderhamn! Nu är jag här!
Och jag ser fram emot en så galet tokbra helg med alla dansbarnen, återträff med LQO, familjen och Frida!

Nyhet nummer tre:
Grattis lilleplutt-syster till körkortet!
Snacka om att man bli paff när man blir upphämtad av lillesyster på stationen. Utan mamma. Utan pappa. Utan skylt. Jag var lite nervös, det ska erkännas, men det gick bra. Får man fickparkera två gånger på uppkörningen är man värd sitt körkort!


KOMMENTARER


Namn: kubkumpan

Nyhet nummer fyra: Du saknas i Umeå! KOM HEM.

2010-11-28 @ 11:07:23

Namn: Matilda

lite nervös? Du vägrade typ sätta dig i bilen först. Men tack ändå :)

2010-12-06 @ 19:03:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0