Imorgon är en annan dag.

Tack gode gud för det.
Och måtte den flyta på bättre än idag.

många kronor fattigare.
men en


rikare.

Fungerar som den ska. Något man inte kan säga om min nya mobil..
SOM jag väntat med att köpa ny mobil. Hållt hårt i den lilla ljusblåa trotjänaren, men så kommer till slut dagen då det fallerar. Då det går upp för en att nu får det vara nog.

MEN

så funkar inte skiten.
Här lägger man ut flera tusen på en telefon så fungerar inte touchen.
Jag är så brutalt besviken och hänger förmodligen på låset på MediaMarkt imorgon.

Dessutom vägrar Ica att ge mig min bok som jag har beställt och måste måste ha, men inte får gämta ut utan en SMS-avi som jag inte fått. Elektronik och teknik är skit. Helt enkelt.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0