Jubileum och lägenhetspanik.

13 november 2007 till 13 november 2010.
Det är tre år det!

Jag är imponerad av mycket i det här förhållandet.
1. Jag är imponerad av mig själv som fick killen som skulle vara singel till 25.
(Jo, Jonas! Jag var med när du sa det!)
2. Jag är imponerad av Jonas som står ut med mig och diskberget som ständigt tycks förfölja mig vart än jag lever och går.
3. Jag är imponerad av oss som aldrig bråkar. Surar, visst! Men som alltid löser det innan det brakar ut. Peppar peppar!


Tre år! Och många många fler ska det bli!

Så, firandet! Att fira jubileum känns egentligen ganska överskattat. Men det är iallafall en ursäkt att få rå om varandra lite lite till så må så vara. År 1 åt vi på restaurang. År 2 åt vi på restaurang och badade och drack vin. År 3 följde vi ytterligare på upptrappningen och åkte på utflykt!
En natt i Örnsköldsvik. Lite stad (innan herr Stenberg får tokpanik efter cirkus en halvtimme), Paradisbadet, oxfiléplanka och bara mys i allmänhet och mys i synnerlighet. 

Tilläggas ska också att dagens bästa tid i rutchkanan: 16.02 signerat Jonas Stenberg. 
Dagens näst bästa tid, av dom vi såg vill säga: 17.12 - fröken Olsson.
Vill också poängtera att min utveckling inte var att leka med. Från 26 sekunder och en hel del panik till 17 och en himla massa glädje.


IDAG ÄR PAPPAS DAG! Grattis pappa! Ät dina tomteskum och var glad!


Jag vill vill vill vill vill ha en ny lägenhet!
Jag står inte ut. Det är som om allt bara rasar ihop här inne.
Och detta trots att det här är en lägenhet med en himla massa potential.
Åh. Jag orkar inte med mera. Ge mig en tvåa Öst på stan. Gärna med diskmasik, tvättmaskin och alla andra bekvämligheter. Låg hyra. Parkering. Då är jag mer än nöjd. Då vågar jag till och med säga att livet är näst intill komplett!


 


KOMMENTARER


Namn: Pappa

Tack för Tomteskum och gratulationer!

Klart att Jonas vinner i vattenrutschbanan när han inte får konkurrens.

2010-11-14 @ 23:12:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0