Kvinnan, myten, legenden.

Förra veckan möts man av den här:
Karin, jag läste din blogg! Det står alldeles för lite om mig i den!
Följt av en veckas tjat kommer nu ett inlägg dedikerat till denna fantastiska människa.

MARIA ARGENTEA - DU ÄR EN PÄRLA!
För er som inte känner Maria så är det tjejen som bytte efternamn när hon var tolv år gammal efter staden hon växte upp i.
Nioåringen som eldade upp sin tyggroda på syslöjden för att hon inte fick göra ränder istället för prickar.
Det är också människan som garanterat går vänster om man säger rakt fram.
Kvinnan som är taggad med både ett gammalt vrålåk och en planlösning.

Men det allra bästa med dig Mary, är att du är en inspiration!
Jag vågar tala för oss alla kring dig att du är en inspiration vad gäller alla aspekter av livet. För du lever. Och du gör det fullt ut. Det smittar av sig och jag är så glad att du är min vän!

Puss.


Jag gillar framförallt stycket som kommer med och efter no further architectural elements.



KOMMENTARER


Namn: Anonym

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! sakta långsamt och fort! min mage brinner upp av glädje! tack fina fina du!

2010-11-20 @ 09:13:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0