Mera önskelista.

Åter till konsumtionshetsen.
Jag önskar mig även fred på jorden (PK så det förslår!).
Men, faktum är att jag önskar mig prylar. Också.

Isonånting, klädsel till Karlstad 3-sitssoffa! Önskar mig även klädsel till fotpall.
Fåtölj kan man vänta med, i och med att vi inte riktigt vet vart vi ska bo och om den ens kommer att få plats!




Återigen! Den är så fin! DLP medicinskåp!



Om man hittar en snygg sån här klocka kan man
1. införskaffa och ge till mig i julklapp.
2. införskaffa och ge till mig i födelsedagspresent.
3. tipsa!


Ett ritbord önskar jag mig också. Hittade ingen bra bild.
Men jag tänker mig en mindre, lutbar konstruktion, gärna med ljus.
Inte en av dom jättedyra supervarianterna - då får det vara.
IKEA hade förut!


En symaskin finns också med på denna lilla lista.
Bra begagnad evighetsmaskin vore fint!





Ett snyggt vägghängt tidningsställ!
Gärna vitt. Eller svart. Eller nån kul färg. Allt med andra ord.
I stil med den på bilden. Inte massa krumelurer och mojs.


Kökslampa. Samma här. Enkel och snygg.



Orangino. Spel. Mycket bra. Och fin ask!



Absolut Överens. Galet kul.


KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0