98 timmar senare.

Jag är slut. Som människa.
Bilderna får tala. Från början (söndag 3:e oktober) till slut (söndag 10:e oktober).
Däremellan? Nära 100 timmar berg-och-dal-bana. Gråt och hysteriskratt om vartannat. Panikblandad förtjusning.

Men, har man så gott sällskap spelar resten ingen roll.
Klara och Hanna, TACK för det här! Ni är fantastiska!

For the record, gula hörselskydd är det nya. Jag känner det.


Det byggdes stora stora ramar.


Såg-kvinnan!


Kanelbullen fyllde år hos oss också!


Tidernas bild!


Såg-kvinnan 2


Borrar borrades sönder. Om inte det är hardcore så vet inte jag.


En vägg klar, av sexton.


Major glu-gun-accident. Major pain.

OCH SÅ KOM DÅ DAGEN, TISDAGSTÄVLINGEN!

Dagens vinnare, YLVA AF KLEEN.
Hur blir man inte lycklig av denna människa?


På en hedrande andra plats: AMANDA ELIASSON som bjöd på hembakta bullar.


Simon kom och var svår och limmade sin hand. Av någon anledning.
Den var säkert bra.


Och så var det det här med ergonomin och hållningen..


Ergonomin ja..


Och så kom då kvällen, kanske en av de konstigaste någonsin.
Helt plötsligt står det en kör i norrskensdräkter och sjunger "Du är min man" utanför verkstaden.


Gratis mat is the shit.


Tidernas bild 2! Jake tömde materiallådan..


Tummen upp för morgondagens matlåda.


Sen spårade det. Hanna bröt ihop i hysteriskratt bland lådjävlarna.


Pinne-fajt.


En Karin, och några lådor på plats.






OCH SÅ KOM RÄDDNINGEN! Vanna Venturi-gruppen. Pusspåer!


Aah, venturisar!


Hett tips (hett på så många sätt!):
Målarovarall. 49.- på Rusta.


Hanna. Här pojkar snackar vi kap! Titta bara! Coolare tjej får man leta efter!


Porrbiobelysning, check!


Vi hade visst lite kul ändå..


Somliga mer än andra..


En helg i en trälåda. Limma lådor, spika lådor, borra, sätta i ljus, vinkelhaka saker, måla, fixa.


Vyn innifrån en låda.
Klara i sparkdräkt. Fab.


Glad grupp.


Hanna i målartagen.


Och så en teaser inför morgondagen.
Hjärtligt välkomna på utställning!

Nu får jag finfrämmande. Sådeså.



KOMMENTARER


Namn: klara

nu börjar jag gråta. av utmattning. och glädje. karin. du är bäst. du och hanna. åå.

2010-10-11 @ 00:20:41

Namn: Pylv

älskat allt, allt från era dräkter, min typ av uppmuntringsdans, knäppa simon, era skrattanfall till resultatet. SUPERFINT!!!

2010-10-11 @ 18:42:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0