En ursäkt!

Nu är jag tillbaka på bloggen. Jag tog en paus.
Letade inspiration. Fann ingen.

Livet då?
Invigningsmiddag på skolan förra fredag, över förväntan.
Personalfest i Sundsvall förra helgen. Jag vann (naturligtvis!) båda omgångarna i LaserDome.
Skolan - designa utställning och bygga (!) i skala 1:1. Ber Hanna och Klara om överseende för min tumme mitt i handen. Jag kanske lär mig något.. Förhoppningsvis.
Mamma och pappa-besök. Fantastiskt.


Nu går jag under jord till på lördag. Intensivbyggande står på schemat.
Kanske jag kastar in någon processbild om bygglustan tryter.


KOMMENTARER


Namn: Den evige kommenteraren

Föresten tror jag du börjar bli påverkad av ume-land. Fann? Det säger man nog bara i isbjörnland. Kram på dig

2010-10-04 @ 18:11:01

Namn: Din syster.

SAOL: "fann, se finna"

Synonymer.se: "finna = träffa på, påträffa, hitta"

Så du också förstår!

Allt i världen är i gotländska, sådeså!



Kram.

2010-10-04 @ 22:38:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0