Söndagen som var (nästan) precis som en söndag ska.

Vill börja med att förtydliga att konstaterandet utav 'bra musik' i förra inlägget handlar om allmän dansamusik som bör spelas på ett dansgolv. Eller iallafall tips på! Allt är relativt och således också detta. 'Bra musik' som i 'sånt-jag-gärna-sitter-hemma-och-lyssnar-på', kanske inte. Ska vara Robyn då. Och Beyoncé litegrann.

Nuså, nog om det. Idag har jag haft en bra söndag.
Det tog lite väl lång tid att connecta med verkligheten och steget från sängen till duschen till soffan var ett helt projekt i sig. Men sen. Mys på Storgatan är söndagskvalitet. Nybakt bröd. Te. Om man bortser från det faktum att halva dagen har kantats av skolphotoshoppande så kan man konstatera att det har varit en mycket bra dag.

Bra, men i och för sig inte optimal.
En optimal söndag involverar frukost på sängen och seriöst soffhäng med min bättre hälft till samtliga repriserna av Vem vet mest?. Men i övrigt så var dagen på god väg mot fulländning.


PS. Jag borde förresten börja lägga upp fler bilder i min blogg. Det heter faktiskt blogg av en anledning. B-logg. Bild Logg. Borde. Ska. Jag lovar.

PS2. Hur stavas 'förresten' egentligen? Ett återkommande problem.

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0