Anledning att gråta en stund:

Att hata är fel. Att hata är dumt. Och ändå blir jag så så så så sugen på det!

Jag citerar Kent Ekeroth, vår nya riksdagsman:
'med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna vårt land'
'vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle'
'om man tror på islam och följer islam - då kan man inte vara svensk'
'svenskar kommer att tvångskonverteras och leva som dhimmis, andra klassens medborgare, under förnedrande apartheidlagar eller dödas'

och fortsätter med Jimmie Åkesson:
'jag är väldigt orolig för hur vi ska hantera växande muslimsk population i Sverige. Den omfattande muslimska invandringen har bevisligen lett till etniska enklaver, sociala problem och kriminalitet'

Jag kostar på mig att hata idag. Man får det ibland. Jag lägger mitt veto på att man får hata vidriga människor. Det här är det!

KOMMENTARER


Namn: Anonym

q¨¨¨¨¨¨¨¨¨p+´

Q2D

SFDSXCDSG7YHJ6KM,I98oa<E1w§§DKJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJFXCD5Dpå

2010-09-20 @ 19:28:16

Namn: Morfar

Rut glömde fylla i namnfältet.

2010-09-20 @ 19:30:58

Namn: Moster

HEJ RUT! JAG SAKNAR DIG!

2010-09-20 @ 19:39:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0