Må-bra-dagen.


Jag har många starka sidor. Jo, det har jag faktiskt. Att blogga är inte en av dom.
Det är så trist när alla är så dåliga på att kommentera jämt. Men om inte annat så är det iallafall kul att ha någonting att gå tillbaka till sen. En liten samlingsplats av åsikter och minnen. Så om jag glömmer bort vad jag egentligen tycker finns det någon sorts back-up!

Nåväl, i onsdags var vi lediga. 'lediga', beror på hur man tolkar det. Vi hade oplanerad dag öppen för kårens välkomstdag. Eftersom vi varken är med i eller överhuvudtaget tycker om kåren så planerade vi in mitt-i-veckan-må-bra-dag.

Först, svampplockning.
Ännu en försök. Konstaterande, kantarellerna är slut!
Men vi la oss på en åker/äng och fikade i solen så det gick ingen nöd på oss. Dessutom fick vi med oss lite blåbär till senare. Det finns bilder från utflykten, dock inte på min kamera.

Sen
åkte vi tillbaka för lunchbuffé på Costas, mycket bra. 
Kaffe på maten på uteserveringen, mycket mycket bra.


Fröken af Kleen.


Fina fina Lina!


Kläry.


Efter det gjorde vi stan en sväng. Jag köpte bara svarta saker. Sjukt trist och jag skäms lite. Det är nog det här med arkitekturlinjen. Det är en form. En hjärntvätt. En stil. På många sätt illa, men svart är snyggt, till en gräns.
Men också! Provade massor av bågar. Måste ha nya, ser tydligen inte alls som de förra!


Blev till slut dom här :)




Nåväl, eftermiddagen spenderades hos lina & hanna med massage och blåbärspaj med vaniljsås. Eller vaniljsås med blåbärspaj. Det beror på hur man ser det..







FANTASTISKT!


KOMMENTARER


Namn: Mia

SÅ sjukt fina glasögon kära du! du är het!

2010-09-12 @ 14:12:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0