Planeringspanik.

Tisdag idag, och redan börjar paniken infinna sig för helgen. Från och med torsdag lunch finns jag nog inte. Varken fysiskt eller psykiskt. Planering för framtiden:

Onsdag:
Klara fyller 24. Hipp hurra och tårtkalas!
Dessutom presentationsplanering.

Torsdag:
Redovisa konstigt läs-projekt.
Handla mat för 120 personer.
Laga pannacotta till 120 personer.

Fredag:
Laga paj till 120 personer.
Invigningsmingel.
Fixa inför middag.
Middag & fest.

Lördag:
8:00 på en buss till Sundsvall.
Personalfest.



Ljus i stress-mörkret:
How I Met Your Mother, säsong 6. SOM jag väntat!
Hämtat mina nya glajjor idag!
Snart kommer lön + studiebidrag + retroaktivt studiebidrag!


Och, till min trognaste läsare:
DU ÄR EN SOPA PÅ ATT SKICKA MMS!
JAG KRÄVER RUT-BILDER, ÖGONABÖJ!
(mejl går också bra)

KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0